Tentang (Tidak serius tapi agak ketat)

Aku seorang xde dua orang mahupun tiga orang.
...Anak ke-3
...Berunsur api (kalau aku api..cas pasangan aku harus tanah o ayor air)
..."SESIAPA YG MEMUJI SAYA ADALAH MUSUH SAYA TETAPI SIAPA MENEGUR SAYA ADALAH KAWAN SAYA''
...Si pemakai jam tangan sebelah kiri
...Tulis menggunakan tangan kanan,tulisan tidak terlalu besar dan tidak terlalu kecik sampai kena pakai kanta,senang cita tulisan macam budak-budak sebab slalu kena tegur tulisan xmatang.Tulisan ada matang ea?erkk..
...Lahir pada bulan berzodiak gemini tapi ciri2 byk kat bintang leo,tah pape..so tidak percaya dengan dengan zodiak kerana aku beragama islam,haha
...Lahir pada tahun Hijrah 29 Dzulhijjah
...Setengah bulan dari bulan 12
...No bertuah 1 sebab lahir 19hb
...Berdarah AB

...Baca mengenai ini dan kau akan 'menemui' aku secara tidak langsung kerana aku hanyalah manusia biasa dan tidak lengkap serba serbi.

...Seyogia..Baca tajuk pun da tau maksud yang mendalam,(sepatutnya o selayaknya)
Aku gemar herion ni Jard..seperti Jard amik yg positif ttg Jard--bersemangat tinggi,kuat tapi sebenarnya jauh dari sudut hati lemah,syg dkt abg,ikut kepala sendiri,aku nak macam jard,travel then mengenali orang yang kaw baru kenal seterusnya mempercayai mereka!yurp,bukan senang nak percaya dekat orang,tp x salah untuk mengenali seseorang..Bila kau kenal seseorang yang ikhlas dalam berkawan,kau akan berasa bertapa bertuahnya hidup kau!

Notakukukaki : Esk mula kerja,mcm jard,haha,kedai 24 jam,hurm..dan ak janji dengan diri aku,aku xkan lupa tuhan dan xkan lupa untuk contact 'die' sebab die fikir bukan2 ttg aku n aku nak sangkal benda tu..sbb aku syg kau!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan