Ini cerita 'mimpi biar sampai ke bintang'

Dear diary,

Andai kata satu hari nanti aku  menjadi seorang isteri,andai kata satu hari nnti aku  menjadi seorang ibu,andai kata satu hari nnti aku menjadi bakal jenazah,aku berhajatkan sesuatu,huh,hajat?mungkin lebih kepada meninginkan-keinginan-desire..

Dear diary,

Andai kata satu hari nnti,aku bakal menetap di tanah jajahan kota bharu,aku menginginkan sebuah studio cafe,eh cafe studio,eh..ah mana-mana lahh.janji maknanya sampeii..mari berangan bersama~ *diari

Dear diary,

Aku inginkan cafe yg mcm cita coffee prince xpun mcm cita kopi dan dia,arghh..itu suma xpenting,apa yg aku idamkan adalah,cafe d bahagian bawah dan studio d bahagian atas,how sweet ^^..studio ape kat bahagian atas?haa..studio photo..photography studio..hell yeahh! so angan2 aku ini,aku drug drag along skali.haa..memandangkan beliau belajar kulinari dan aku belajar design,maka dgn ini kalau kami bergabung bercantum mungkin meletop mcm kentut pop-pop

Dear diary,

Orang kata..kalau bermimpi biarlah sampai ke bintang..kalau x sampai bintang pun dpt capai langit pun ok dah.*hyperbola sgt..tapi kalau ada rezeki,mmg nk sgt tubuhkan cafe studio ni,dan akan bermula d tanah jajahan kota bharu..insyallah amin..*amin kan amin kan*Yes.We will hired you as our staff..hahahaha..congratulation, u got this job! k drama tamat---

Dear diary,

Ini cerita ;MIMPI BIAR SAMPAI BINTANG' aku~
*mcm nk masuk program nescafe kick-stat pulak,huhu*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan